Re: KT133 a KT133A

Autor: Arek Wolowicz (wolek_at_pf.pl)
Data: Sat 12 Jan 2002 - 00:24:58 MET

Witam.
Radoslaw Sokol <rsokol_at_magsoft.com.pl> napisał:
> K7VZA 1.0 jest na KT133, ale trudno już ją dostać.

Bo to już dość stara płyta.

> K7VZA 3.0 jest na KT133A i jest to bardzo przyzwoita płyta.
> Soltek 75KAV to też była całkiem dobra seria IIRC.

Nie wszystkie wersje 3 miały KT133A.
ECS wydał chyba kilka rev'ów tej płyty. Ja mam rev.1, oparta jest na KT133,
a mostek południowy to 686b (ten z ATA 100).
Trudno jest poznać po tych płytach co jest na pokładzie (radiator zasłania).
W instrukcji znalazłem tylko taką informację, że ta z KT133A powinna mieć
zworki do ustawiania szyny na 100 MHz lub 133 MHz.

Pozdrawiam,
Wołek.

--
Wolek | wolek[at]pf.pl | UIN 25295866 | www.wolek.prv.pl
"Kobieta stanowi niebezpieczeństwo dla każdego raju."