Re: Dydki IBM i servis pogwarancyjny u producenta

Autor: Maciej W. Rozycki (macro_at_ds2.pg.gda.pl)
Data: Fri 11 Jan 2002 - 23:17:03 MET


On Fri, 11 Jan 2002, Bartosz Kiziukiewicz wrote:

> > Jak ktos kupuje dysk bez papierow... :P
> >
> > ... to potem sam placi za naprawy ;P
>
> Taka niestety smutna prawda.

 Zalezy od producenta. Ci porzadni naprawiaja *kazdy* dysk, ktoremu nie
minal okres gwarancyjny i odsylaja na wlasny koszt. Jedyny wydatek
wlasciciela to przeslanie za granice wadliwego wyrobu, co nie jest
specjalnie kosztowne i zalezy glownie od masy paczki.

 IBM tez tak czyni, ale jedynie w niektorych krajach.

 Posiadanie "papierow" i tak nic nie da w przypadku likwidacji firmy,
ktora je wystawila.

-- 
+  Maciej W. Rozycki, Technical University of Gdansk, Poland   +
+--------------------------------------------------------------+
+        e-mail: macro_at_ds2.pg.gda.pl, PGP key available        +


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 23:59:27 MET DST