Re: mam okazj wymieni i nie wiem ktr wybrac: KT266A

Autor: Greg (grandalf_at_polbox.com)
Data: Sat 12 Jan 2002 - 03:06:29 MET

"<> CooLBaRT <>" wrote:

> [...]
>
> ECS K7VTA3 v2.0 Via KT266A za 309 netto
> z taka pewną nieśmiałością... ale to troche tanizna
>
> Soltek 75DRV2 Via KT-266A za 355 netto
> to nowość, ponoć bardzo fajna, no ale nie wiem, nie wiem, nigdy nie
> mialem solteka, jak ze stabilnoscia, oc i supportem producenta?
>
> Enmic NMC 8TCX2 (Via KT266A) za 455 netto
> ponoć to to samo co epox, ale mi to jest mało znane wieć chyba nie?
>
> Epox 8KHA+ (Via KT266A) za 422 netto
> najlepsze wyniki względem wydajność, ponoć support ok, ale moze msi
> lepsze??
>
> generalnie rozważam MSI, Soltek'a i Epox'a

i slusznie :)
mialem do czynienia ze wszystkimi, dzis bawilem sie Soltek'iem i musze
powiedziec, ze jak za takie pieniadze to rewelacja.
jednak trudno mi go polecic w 100% , za malo go jeszcze "torturowalem"
;)
Mimo wszystko trudno wskazac tu jednoznacznie lidera, ja kiedys wybralem
MSI , choc dzis nie wiem co bym zrobil :)))

> p.p.s. tylko te modele wchodźą w grę :)

Q: Conan, What is best in life ?
A: To crush your enemies, see them driven before you and hear
   the lamentations of their women.