mam okazję wymienić i nie wiem którą wybrac: KT266A

Autor: plachecki_at_post.pl
Data: Fri 11 Jan 2002 - 02:29:19 MET

Shuttle DOT AK-31 v3.1 Via KT-266A DDR za 345 netto
tanio i sensownie

Microstar K7T266 Pro2 (MS-6380 V2.0) za 431 netto
aktualnie mam MSI K7T Turbo LE i to byłby sensowny wybór, konkretny
support i marka, ale minimalnie gorsza wydajnosć od inych i bios ami :)

ECS K7VTA3 v2.0 Via KT266A za 309 netto
z taka pewną nieśmiałością... ale to troche tanizna

Soltek 75DRV2 Via KT-266A za 355 netto
to nowość, ponoć bardzo fajna, no ale nie wiem, nie wiem, nigdy nie
mialem solteka, jak ze stabilnoscia, oc i supportem producenta?

Enmic NMC 8TCX2 (Via KT266A) za 455 netto
ponoć to to samo co epox, ale mi to jest mało znane wieć chyba nie?

Epox 8KHA+ (Via KT266A) za 422 netto
najlepsze wyniki względem wydajność, ponoć support ok, ale moze msi
lepsze??

generalnie rozważam MSI, Soltek'a i Epox'a

cena nie jest istotna tzn. do 460 netto (ie chce sienią sugerowac)

pytanko: czy jeśłi kupię 2x256 ddr to muszą być oba buforowane czy
wystarczą zwykłe??

na razie całosć na d800 (pewnie powiecie poco zmieniać płytke msi 512
sdram, ale mam okazje nic nie dorzucac i miec nowszego kompa :)

p.p.s. tylko te modele wchodźą w grę :)

      Plachecki_at_post.pl : .:::.
       gsm 5o1 o9 86 87 : :[o^o]:
           icq 12o33667 : (_)