Re: HP 845 na USB pod W98SE

Autor: Robert K (tylko_at_grupa.pl)
Data: Fri 11 Jan 2002 - 20:39:12 MET

We wlasciwoscia huba USB w zasilaniu sprawdz jakie wisi urzadzenie. Jezeli
pisze HP845, to wystarczy zainstalowac sterowniki. Jezeli nic nie ma, to
problem ze sprzetem. Mozesz w koncu wlozyc huba USB pod PCI.
Robert.

Użytkownik Mirosław Kluz <mirkluz_at_go2.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:v9nt3u83ho732fr8bfh102tcldk8n4mq5e_at_4ax.com...