Szukam programu do sciagania czlych serwisow

Autor: D.K. (amidar_at_poczta.fm)
Data: Fri 11 Jan 2002 - 20:20:52 MET

Cze !!!

Szukam dobrego programu umozliwiajacego kopiowanie calych serwisow. Wiem ze
jest tego od groma na roznego rodzaju serwerach. (Obecnie uzywam 2:
teleporta pro i web copiera)
Ale po kolei.
Program musi spelnic kilka kryteriow:

1) Freeware lub shareware
2) Chcialbym aby byl szybki (cos takiego co prezentuje teleport)
3) Dobrze przemyslany system wykluczen plikow po nazwie (najlepiej z
szablonami), wielkosci ( od do ) i typie pliku
4) Powinien odtwarzac strukture katalogow na serwerze
5) Powinien miec mozliwosc blokowania "galezi" ktorych nie ma sciagac (
chodzi o sciaganie serwisow na ktorych sa tez listy dyskusyjne, czasami
serwis ma 500MB z tego 450 to lista)

 Moze troche marudze, ale przejzalem kilka roznych programow i tylko
teleport i webcopier czesciowo spelniaja moje kryteria.