odrobina bezpieczenstwa pod WIN98.

Autor: ernest (ernest_at_life.pl)
Data: Fri 11 Jan 2002 - 20:33:53 MET

witam,

mam pytanko odnosnie zabezpieczenia czesci plikow przed dostepem przez
niepowolane osoby pod WIN98. mam zainstalowany programik RAKS2000 i
chcialbym, aby jego bazy danych byly niewidoczne az do momentu podania
odpowiedniego hasla. w ostatecznosci- wystarczy zabezpieczenie
uniemozliwiajace otwarcie programu bez podania hasla (protekcja pliku .exe).

aha- dobrze by bylo, gdyby program ow byl darmowy (lub mozliwie malo
kosztowal).

probowalem `powalczyc` z profilami pod WIN98, ale zadnych zadowalajacych
efektow nie udalo mi sie osiagnac.

coz... to tyle. z gory dziekuje za pomoc.

pozdrawiam,
ernest