drukarka HP - kolorowa / laserowa

Autor: ernest (ernest_at_life.pl)
Data: Fri 11 Jan 2002 - 20:34:24 MET

witam,

w mojej firmie ktos wpadl na wspanialy pomysl, aby zakupic nowe drukarki (w
ilosci 5) i wyrzucic stare. zapytano mnie, jakie drukarki warto jest kupic,
wiec odparlem:
-cztery kolorowe, atramentowe
-jedna kolorowa, laserowa
co do `atramentowek`- nie ma problemu z wyborem. zastanawiam sie jednak nad
`laserowka`. jak wiadomo- wszystkie drukarki kolor/laser sa strasznie
drogie. dlatego zastanawiam sie nad `poleceniem` modelu HP Color LaserJet
4550. kosztuje ona `zaledwie` 8000 zlociszy (w przyblizeniu). zastanawiam
sie tylko nad tym, jak sprawuje sie ona w praktyce. mial ktos moze bliskie
spodkanie z nia i moze podzielic sie spostrzezeniami?

z gory dzieki,
pozdrawiam,
ernest