Re: kto ma jakie sposoby na...

Autor: Marpod (mpodsiedlik_at_wp.pl)
Data: Fri 11 Jan 2002 - 16:36:40 MET

> Cześć
>
> to jak nakładać pastę przewodzącą na proca, i jak dobrze przyłożyć do tego
> coolera?
> w jakiej kolejności to robić, najpierw proc w gniazdo a potem smarować go
> pastą i mocować wentyl, czy może jakoś inaczej...
> Nie bardzo się na tym znam.. :)
> Czy warto kupować oddzielną pastę przewodzącą, czy też wystarczy taka z
> zestawu Coolera.
> Chodzi mi dokładnie o to co oferuje Titan D5TB?
>
> Dzięki
> aRKADIUSS

Ja robie to dokladnie odwrotnie, laduje paste na cooler (mozna naniesc
rownomiernie), a poozniej dociskasz do procka. Co do drugiego pytania, to
pasty z coolera nie roznia sie od tych sklepowych, z tym, ze po ponownym
sciagnieciu procka trzeba by dozucic troche pasty. Co do Titan D5TB, nie
orientuje sie, chciarz z doswiadczenia zauwarzylem, ze procki najepiej kreca
sie w BOXowych coolerkach.