Re: kto ma jakie sposoby na...

Autor: Andrzej Pinczuk (andy.SPAM.PRECZ_at_send.pl)
Data: Fri 11 Jan 2002 - 16:52:05 MET

"aRKADIUSS" <jarmuzea_at_wsisiz.edu.pl> napisal(a):

>to jak nakładać pastę przewodzącą na proca, i jak dobrze przyłożyć do tego
>coolera?
>w jakiej kolejności to robić, najpierw proc w gniazdo a potem smarować go
>pastą i mocować wentyl, czy może jakoś inaczej...
>Nie bardzo się na tym znam.. :)

Ja zazwyczaj wkladam procesor w gniazdo, potem pasta na chip,
a na koncu radiator. Pasty odrobine, bo pod wplywem nacisku rozejdzie sie
na boki. W ten sposb nie puszczam temp. proc. powyzej 45 st.
Radiator przykladasz mniej wiecej po srodku, ale jak bedzie nieco przesuniety
(bo np. przeszkadzaja kondziory), to nie ma wiekszego znaczenia.

>Czy warto kupować oddzielną pastę przewodzącą, czy też wystarczy taka z
>zestawu Coolera.

Wystarczy.

Andrzej