Re: Co to jest i jaka roznica miedzy.......

Autor: The_EaGle (theeagle_at_tenbit.pl)
Data: Fri 11 Jan 2002 - 16:19:35 MET

"may5" <mariuszk_at_skrzynka.pl> wrote in news:E1D%7.5325$iH.38978
@news.chello.at:

> disc-at-once
Nagranie plyty jako jedna sciezka za jednym razem.

>track-at-once w nagrywaniu cd audio i nie tylko
Nagranie jednej sciezki za jednym razem. Na plytach CD-AUDIO kazdy utowor
mozesz nagrac jako jedna sciezka wtedy bedziesz mogl przy odtwazaniu
skakac ze sciezki na sciezke . Wlasciwie to tak wlasnie NALEZY nagra?.
Jezeli nagrasz iles tam sciezek to pozniej musisz zakonczyc sesje i
dograc dodatkowo okolo 30MB na koniec plyty. Wiekszosc CD-ROMow radzi
sobie odtwazajac plyty audio bez zakonczenia CD ale jezeli zamierzasz ta
plyte wykorzystac w miniwierzy, samochodzie itp to lepiej zakonczyc
sesje.

> i ile moge
> wiecej MB nagrac na plycie 700 MB gdy moja nagrywarka obsluguje
> overburning??????????(jak moge to sprawdziuc)
W Nero jest taka funcja CDR info i klikajac na nia pojawia sie maksymalna
liczba MB jaka mozesz nagrac na ta plyte. Zwykle na 650 MB mozesz nagrac
654 -657MB a na 700MB o 2-3 MB wiecej.

Pozdro
            The EaGle