Re: PPGA i FCPGA - pytanie troszke lamerskie

Autor: gruby (kelly_zn_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 11 Jan 2002 - 13:02:06 MET

Witam

> PIII Katmai na pewno obsluguje.
> A po wpisie z ostatniego update'u biosu (Celeron 700 jest na jadrze
> Coppermine)
> mozna wnosic, ze obsluguje i nowe PIII Coppermine

Huraaaaa !!!!!!!!!! Będę miał szybszy komp !!!!!!!

> [...]
wystepuja
> w obudowach FCPGA i SECC2(gniazdo slot 1).
>
> PIII Katmai maja 512 KB cache L2 ale dzialajacego z polowa predkosci
> procesora, sa zasilane
> napieciem 2.0(5) v i wykonane w technologii 0.25, wystepuja tylko w
> obudowach SECC2(gniazdo slot 1)..
>
> PIII Katmai sie juz IMHO nie produkuje i w wiekszosci zastosowan PIII
> Coppermine
> (z pewnoscia w zastosowaniach domowych) przy tym samym zegarze bedzie
> szybszy (dzieki szybszemu L2)
>
> uff.. to chyba wszystko co pamietam. mam nadzieje ze troche rozjasnilem i

Nie nie namotałeś, wręcz przeciwnie. Śmiało mogę stwierdzić, że jesteś
skarbnicą wiedzy. Ciekawe kim jesteś bądź gdzie pracujesz, że wiesz
szczegółowo o tym wszystkim. Oczywiście nie musisz odpowiadać, ja się
poprostu 'zachwycam'.

Mam dla ciebie dobrą wiadomość - w zasadzie nie mam już więcej pytań !

Szczere dzięki za konstruktywną pomoc !

gruby_2
kelly_zn_at_poczta.onet.pl