problemy z monitorem ...

Autor: DooMiniK (bachus20_at_poczta.wp.pl)
Data: Fri 11 Jan 2002 - 12:25:42 MET

Od pewnego czasu moj poczciwy Goldstar (LG) 44m dziwnie
się zachowuje i nie mogę dojść, co to jest - troche w nim pogrzebałem,
ale kurcze nie wiem, co sie dzieje ...

Co pewien czas (godzina, pótorej) zachowuje się, jakby wcisnąć przycisk
rozmagnesowania (nie mam takiego na panelu - takie po prostu objawy ..).

Dosłownie na momencik wyłącza się (lampka z zielonej przełącza się na pomarańczową)
a potem obraz jest wyraźniejszy.
Myślałem, że to rzecz softu, ale to samo dzieje się pod Linux'em, czy
nawet będąc w Setup BIOSu.

Gdzie szukać uszkodzenia ? Co mogło paść (oooo - właśnie znowu się zrobiło,
ale z niezbyt przyjemnym 'strzeleniem' - jakby jakiś ładunek nie był poprawnie
odprowadzany ...).

Pomocy, bo nie mogę w czasie sesji zostać bez komputera ;-)))

--
Dominik Siedlak (bachus)
mailto:bachus_at_irc.pl