Klawiatura - Problem, pomocy!

Autor: janek (jasiek16_at_go2.pl)
Data: Fri 11 Jan 2002 - 12:27:35 MET

Wyglada to tak:

Zawiesił mi się sprzęt, restartuję go a tu tylko 'pi pi pi pipipipi' i
tyle....
Po wielu próbach doszedłem że komp nie odpala mi się jesli jest podłączona
klawiatura.
Kiedy odłączyłem ( ps2 ) komp normalnie wystartował, i uruchomił się
winodows, jednak nie wykrył myszki tez ps2 ( była podłączona ) . I to tyle,
klawiatura działa dobrze, sprawdzałem u kumpla.

Co jest nie tak? Czy możliwe jest że zwalił mi się kontroler na płycie, a
komp normalnie działa ( o ile odłącze klawaiturę) ?

Pozdrawiam,
Janek!