Re: PPGA i FCPGA - pytanie troszke lamerskie

Autor: Roger (roger7_at_f2virt.onet.pl)
Data: Fri 11 Jan 2002 - 10:52:42 MET

> Cytuję: Intel Pentium II/III or Intel Celeron. Koniec.

Sek w tym, ze pIII sa w dwoch wersjach Katmai i Coppermine.
Wazne aby plyta obsluzyla te nowe procesory.
Sprawdz czy nie ma jakis nowszych biosow do tej plyty, ktory by dawal
taka obsluge.

> No tak, ale producent podaje jako max 8x co w przypadku 100 FSB daje 800.
> Więcej bardzo bym chciał, ale płyt nie wydoli.

To nie jest kwestia "wydolenia" plyty co do mnoznika
Mnoznik jest blokowany w procesorze i jakibys nie ustawil
to i tak procesor wymusi swoj.

--
Roger