Re: PPGA i FCPGA - pytanie troszke lamerskie

Autor: gruby (kelly_zn_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 11 Jan 2002 - 10:51:34 MET

Witam.

Użytkownik "Roger" <roger7_at_poczta.NOSPAM.onet.pl> napisał w wiadomości

> Musisz dowiedziec sie (powinno byc na stronie producenta)
> czy twoja plyta obsluguje procesory na jadrze coppermine

Cytuję: Intel Pentium II/III or Intel Celeron. Koniec.

> mnoznik nie jest problemem, bo jest blokowany

No tak, ale producent podaje jako max 8x co w przypadku 100 FSB daje 800.
Więcej bardzo bym chciał, ale płyt nie wydoli.

> lepiej kupic nowa markowa

> Sa to dwa rozne typy obudow procesora.

> --
> Roger

Dzięki za informacje, zaczyna mi się rozjaśniać. Może nie kumam zbyt szybko
ale dokładnie :)))

gruby_2
kelly_zn_at_poczta.onet.pl