Re: Jaka gazeta ???

Autor: SS (ssobie_at_poland.com)
Data: Fri 11 Jan 2002 - 09:36:35 MET

Nie wiem czy ktos z bardziej doswiadczonych i kompetentych
> grupowiczow przygladal sie blizej wynikom testow przeprowadzanych przez
> redakcje w/w miesiecznikow(?), bo mi osobiscie ciezko uwierzyc w ich
> rzetelność, gdy patrze na reklamy testowanych produktow zamieszczone w
> bezposrednim sasiedztwie testu:))
> Pozdrawiam!
> -Andrew

Cos na ten temat wiem przez pewien czas pracowalem w jednej z tych
wymienionych gazet (ze zrozumialych wzgledow jej nie wymienie :-))) )
Testy sprzetu i oprogramowania byly tam robione no jakby to powiedziec
prawie neutralnie z pewnym ale ..... prosze zwrocic uwage ze gdy w danej
gazetce jest na Cd-ROM pelna starsza wersja jakiegos programu to zwykle jest
tez entuzjastyczna recenzja jego nowej wersji , dlaczego :-)))) ?????
Ze sprzetem jest podobnie w testach faworyzowane sa te firmy ktore zamawiaja
duzo ogloszen albo "wypozyczaja" sprzet redakcji :-)))
Jak kiedys mialem zrobic test urzadzenia malej polskiej firmy to redaktor
wydania wycia mi 3/4 artykolu bo stwierdzil ze jest za bardzo reklamowy
:--)))
A to urzadzonko bylo naprawde OK - tylko ta firma byla mala , krajowa i
nigdy nie wykupywala ogloszen w tym magazynie ....
Konkludujac na testy trzeba patrzec z przymrozeniem oka i lepiej zapytac o
opinie rzeczywistych uzytkownikow .....