Re: Jaka gazeta ???

Autor: andrew (andrew18_at_wp.pl)
Data: Fri 11 Jan 2002 - 01:42:53 MET

> Jakiej gazecie wierzyc ????
> Ktora uwazacie za najbardziej wiarygodna ???
> Moze jakis ranking ?????
> Moim zdaniem - Komputer Swiat - do dupy
> Chip - tez nie rewelacja....

Nie jestem zadnym ekspertem w dziedzinie komputerow, ale mysle ze ciezko
porownywac Komputer Swiat z Chipem. Te czasopisma przeznaczone sa dla
zupełnie roznych grup odbiorcow. Komputer Swiat nie jest raczej gazetka,
gdzie znajdziesz porady np. "jak podkręcić procesor", tylko co najwyzej
"jaki procesor wybrac" itp.
Nie mam ulubionego tytulu, raz kupie PC World (kiedys go preferowalem ze
wzgledu na bardziej przystepny jezyk:)), innym razem Chipa, zależy co jest w
srodku. Nie wiem czy ktos z bardziej doswiadczonych i kompetentych
grupowiczow przygladal sie blizej wynikom testow przeprowadzanych przez
redakcje w/w miesiecznikow(?), bo mi osobiscie ciezko uwierzyc w ich
rzetelność, gdy patrze na reklamy testowanych produktow zamieszczone w
bezposrednim sasiedztwie testu:))
Pozdrawiam!
-Andrew