Re: Divx

Autor: Albert (alguz_at_wp.pl)
Data: Fri 11 Jan 2002 - 07:59:52 MET

Uzytkownik "Konrad/40i4" <40i4_at_clubbing.pl> napisal w wiadomosci

> divxy nie maja wymagan ... od kart.
> tzn. lepiej zeby miala z 2mb i bedzie spox chodzic ...
>
> ja mam number nine rocznik 1996 4mb i bez problemow
> --
> Ni wierze w to co piszesz o P200 i S3 trio
ostatnio sprzedalem kompa Celek 700 kumplowi i on ma do tego stara grafike
S3Virge DX 4MB
i u niego kazdy divx tak szarpie ze sie ogladac nieda (4.12 i inne kodek),
dopiero jak przestawilem mu obraz w 16 bitów to mozna przy wielkim stresie
ogladac. Mówicie ze niema róznicy jaka karta. W takim razie z czego to
wynika? Bo mnie sie zdaje ze w specyfikacji Dvix-a zalecali chyba karte z 6
albo 16 MB pamieci - choc moge sie mylic.
A pozatym na P200 sam me juz pracuje bardzo nedznie, wiem bo na 233
instalowalem.