Re: ECS K7S5A - problemy czy nie ?

Autor: Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl
Data: Fri 11 Jan 2002 - 08:01:47 MET

> ideal to by byl jak by chodzilo asynchronicznie !!!!

Nie ma sensu na tej płycie ustawiac pamięci asynchronicznie.

Zróbcie testy na np. 100/100 i 100/133 oczywiście przy max.ustawiniach pamięci.

U mnie na Duronie Morgan 1Ghz przy 100/100 przy 256Mb DDR PC266 wydajnośc jest
wyższa niż przy 100/133 mimo że SISooft Sandra pokazuje w 100/133 wyższe
wyniki to tak naprawdę w grach jest odwrotnie ...

Było to już wałkowiane że SIS 735 obsługuje fatalnie taktowanie asynchroniczne
więc po co na siłe wymuszać te 133 ???

Potestujcie i zobaczycie sami ...

U mnie ustawinie 100/133 nie miało żadnego sensu bo nie powodowało żadnego
wzrostu wydajności a wręcz odwrotnie. Lepiej już spróbujcie trochę podnieśc
magistralę , da to napewno lepszy wynik.

Pozdarwiam
/// Kaszpir ///