Re: Pentium 4 czy Athlon XP?

Autor: Piotr Wrona (wrona_at_gd.onet.pl)
Data: Thu 10 Jan 2002 - 23:52:30 MET

On Tue, 8 Jan 2002 23:43:20 +0100, Wojciech Giersz
<chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> wrote:

>Wiesz, zobaczymy za rok. AMD tez juz przeszlo ze SlotA na SocketA, szansa,
>ze znowu im sie niedlugo odwidzi zawsze istnieje.

Na moje to nawet szkoda sobie zawracac zgodnoscia socketow. Za rok,
póltora nawet jak sie nie zmieni rozklad nozek, to wzrosnie FSB,
rodzaj modulów pamieci, albo zmniejsza napiecie Vcore wiec i tak
plyta bedzie do wymiany. Ta zaleta AMD ma IMO drugorzedne znaczenie i
zalezy w wiekszej mierze od wyboru dobrej plyty glownej (szansa ze na
dluzej zapewni zgodnosc z nowymi procami)

Pozdrawiam

***** Piotr Wrona *****
e-mail: wrona_at_gd.onet.pl
ICQ: 13508995