Re: Czy skanery Mictroteka się w ogóle nie wyłąc

Autor: Konrad Brywczyński (bryw_at_waw.pdi.net)
Data: Thu 10 Jan 2002 - 20:46:56 MET

Użytkownik "Relifex" <relifex_at_skrzynka.pl> napisał w wiadomości news:3c3dee5d_at_news.vogel.pl...
> wiesz ja mam na kompie wszystko, dodatkowo robi jako ruterek dla malej sieci
> po sąsiedzku, nie idzie go wyłaczyć, a wyłączanie ciągle skanera bezczenie z
> zasilania wydaje mi się bezsensowne.

To zależy, ile razy dziennie zdarza Ci się sknować. Przecież jak skanujesz,
to i tak musisz do skanera się zbliżyć, co by coś na szybę rzucić. A to chyba
jest na USB, więc nawet nie trzeba w wykrywanie sprzętu włazić (jak ja robię
ze swoim skaziowym).

> Pytanie czy ciągłe palenie lampy mu szkodzi i dlaczego nie można jej wyłaczyć
> programowo tak jak to miało miejsce w plustekach i czy w innych skanerach też
> tak jest?

czy szkodzi, to nie wiem. Na pewno niepotrzebnie ciągnie prąd i się grzeje.

--
K   o   n   r   a   d      J  .     B   r  y  w  c  z  y  ń  s  k  i
private         velvet          animal        oldsmobile        mind