Re: ECS K7S5A - problemy czy nie ?

Autor: andrew (andrew18_at_wp.pl)
Data: Thu 10 Jan 2002 - 20:27:20 MET

> prosze o odzwe wlascicieli wspomnianej w temacie plyty i opisanie ich
> ewentualnych problemow - ja zastanawiam sie nad kupnem wlasnie tej plyty,
> ale jak zaczalem grzebac w necie w celu zasiegniecia informacji to wlos mi
> sie zjerzył - tyle problemow, wiesza sie, niestabilna, wylacza sie, a to
ram
> nie pasuje.. a to asynchronciznie (100/133) nie dziala...
>
> wyczytalem ze trzeba miec dobre zasilanie do tej plyty (ponad 300W
> zasilacz)..

Z tym asynchronichnym ustawieniem częstotliwości, to jest u mnie ciekawa
sprawa (Mam Durona 1Ghz i 256SDRam w dwoch kosciach). Tzn. dokladnie to
sprawdzwe z nowa obudowa, ktora bede mial jutro (300W zasilacz Codegen), a
teraz mam jeszcze 200W. W kazdym razie z najnowszym biosem plyta chodzila
przy ustawieniach 100/133 i co najwazniejsze Sandra pokazywala znaczny
wzrost wydajnosci w stosuku do ustawienia 100/100Mhz, ale ze wzgledu na to,
ze z nowym biosem system wiesza sie w grach i divxach, zaladowalem bios
07/24/2001, z ktorym gry chodza OK, tylko przy ustawieniu pamieci na 133Mhz
mam zwis na dzien dobry:(.