Re: ECS K7S5A - problemy czy nie ?

Autor: Egggead (WYTNIJ.egghead_at_wp.pl)
Data: Thu 10 Jan 2002 - 20:24:27 MET

"tzd" <tzd_at_interia.pl> wystukał (news:a1kop8$nos$1_at_news.onet.pl):

> prosze o odzwe wlascicieli wspomnianej w temacie plyty i opisanie
> ich ewentualnych problemow - ja zastanawiam sie nad kupnem wlasnie
> tej plyty, ale jak zaczalem grzebac w necie w celu zasiegniecia
> informacji to wlos mi sie zjerzył - tyle problemow, wiesza sie,
> niestabilna, wylacza sie, a to ram nie pasuje.. a to
> asynchronciznie (100/133) nie dziala...
Zlozylem na niej sporo kompow i nie mialem _zadnych_ klopotow. Nawet
(to juz szczescie) nie bylo ani jednego padnietego egzemplarza, co
ponoc sie trafia. Jak juz chodzi to tylko kwestia dobrego
skonfigurowania - plyta jest wyjatkowo stabilna, szybka. Z problemow
niektorzy raportuja klopoty z SB Live 5.1, ale tez sie z tym nie
spotkalem (konf. najczesciej to GF2MX-400 lub Ti, Duron 1000 do Athlona
1600+, dobre chlodzenie, jakis Codegen 300W, modem lub karta sieciowa i
SB128/Live).
Pozdrawiam
Egghead