Re: ASUS P3B-F: dlaczego procek nie chodzi na FSB 100?

Autor: Jarek G. (jgoralski_at_faq.net.pl)
Data: Thu 10 Jan 2002 - 14:46:10 MET

Dnia Wed, 9 Jan 2002 16:15:02 +0100, Wojciech Giersz
<chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> napisal(-a) cos takiego:

>Troche racji masz, ale wg. mnie ta plyta Abitowi sie nie udala. Po prostu
>czlowiek nauczony, ze jak cos ma naklejke Abit, to jest calkowity
>debesciak, a tu tylko byla poprawnie wykonana plyta. Kicha i tyle ;)
A po co komu od razu debeciak? ;)) W kt7 to mnie jedna rzecz strasznie
wqwiala - ten zasrany wentylek na chipsecie plyty ;)) No i hpt w kt7raid..
Inna sprawa, ze jak sie kt7raid pokazala, to tania nie byla (ja dalem 1k zl
za swoja u mnie w Toruniu)... na szczescie kupowalem sluzbowo, nie za moja
kase :)

Pozdrawiam,

mailto: jgoralski_at_faq.net.pl
GG: 425767 (ICQ mi zdechlo..)