Re: ASUS P3B-F: dlaczego procek nie chodzi na FSB 100?

Autor: Jarek G. (jgoralski_at_faq.net.pl)
Data: Thu 10 Jan 2002 - 14:54:17 MET

Dnia Wed, 9 Jan 2002 16:01:48 +0000 (UTC), Krzysiek <silverman_at_go2.pl>
napisal(-a) cos takiego:

>Tez skladalem na tej plytce i jesli chodzi o wykonanie to abit dal
>dupy, to samo kompatybilnosc z tanimi kartami sieciowymi oraz nie
Ja na niej uzywalem realteka 8139, 8029, jakies inne takie wynalazki 10/100
i wsio chodzilo - oczywiscie, jesli ktos nie pchal tego w slot pokrywajacy
sie z hpt. Wykonanie tez niczego sobie - spoko mozna bylo wladowac Orba,
bez niszczenia czegokolwiek (byle powolutku), gniazda IDE dosc dobrze
rozmieszczone, z dostepem bez kombinacji; to samo gniazda pamieci. A mialem
ja w obudowie midi, z 2xhdd, 1xfdd, 1xZIP, 1xDVD i 1xcdrw - czyli w srodku
piekielko (dwa dodatkowe wentylatory w obudowie). I powiem Ci, ze w takim
gaszczu zmienialem Golden Orba na Chrome Orba!
A do pamieci tez mnie nie przekonasz, bo uzywalem tam roznych konfiguracji,
i to nie byly Kingstony, Infineony itp. (tak to jest, jak sie ma pracownie
po opieka - mozna poszalec ze sprzetem)

Pozdrawiam,

mailto: jgoralski_at_faq.net.pl
GG: 425767 (ICQ mi zdechlo..)