Re: Mysz i restarty (?)

Autor: Ireneusz Wojciech (ireneusz_wojciech_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 10 Jan 2002 - 13:59:21 MET

luckydar_at_poczta.onet.pl wrote:

> O.Ka) Co to wogole jest - mysz (urzadzenie), czy sterownik? I dlaczego =
zaczal
> sie resetowac dopiero teraz (o ile to rzeczywiscie wina myszy) ?

W Windzie jest to urzadzenie wsp=F3lpracujace ze sterownikiem. Mozesz spo=
kojnie
usunac to w menedrzeze a mysz dalej powinna dzialac (w podstawowej konfig=
uracji-
dwa przyciski). Byc moze zainstalowales jakis sterownik i on wprowadzil t=
akie
zmiany. U mnie tak sie zrobilo po zmianie sterownik=F3w z jednego produce=
nta na
innego (bez zmiany sprzetu, tj. myszy wlasciwej)- pomoglo dopiero usuniec=
ie
wszystkich sterownik=F3w (instalacja "myszy standardowej" powodowala wlas=
nie taki
wykrzyknik w menedrzeze), tak, ze w systemie nie bylo zadnego (r=F3wniez =
owego
standardowego). Mysz dzialala dalej, ale juz system pozwolil zainstalowac=
 inny
sterownik bez powodowania problem=F3w i wyswietlania wykrzyknik=F3w.
Przy okazji- moze ktos sie spotkal z taka sytuacja:
instalacja sterownik=F3w myszy A4Tech (nowe wersje, r=F3wniez te aktualni=
e dostepne na
ich WWW) powodowala niemoznosc odgrywania przez system wav-=F3w (a co za =
tym idzie,
mp3) przez urzadzenie waveOut- konczylo sie na komunikacie, ze urzadzenie=
 jest
ciagle zajete, choc nie bylo i o dziwo pozwalalo odegrac cokolwiek ale ty=
lko przy
uzyciu MediaPlayera. Po wywaleniu wszystkich sterownik=F3w (to, co pisale=
m na
poczatku)- nagle problemy znikly. O dziwo, instalacja sterownik=F3w z dys=
kietki
dostarczonej z mysza (a wiec duzo starszych) nie powodowala zadnych probl=
em=F3w. Co
wy na to?

 WIrek