Mysz i restarty (?)

Autor: luckydar_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 10 Jan 2002 - 12:20:55 MET

Cze! Sorry, ze znowu zawracam wam glowe, ale od kilku dni mam niechciane
restarty. Prawie zawsze nastepuja, gdy po dluzszej przerwie (choc nie zawsze)
klikam na cos mysza - i wtedy komp sie resetuje. Nie wiem, czy to ma cos do
rzeczy, ale moj system to Winda Me. Od dawna mam wyszczegolnione w Urzadzeniach
powodujacych problemy "Mysz szeregowa standardowa", a w panelu sterowania jest
z zoltym wykrzyknikiem (mam tam jeszcze port myszy zgodny z PS/2, ale to jest
O.Ka) Co to wogole jest - mysz (urzadzenie), czy sterownik? I dlaczego zaczal
sie resetowac dopiero teraz (o ile to rzeczywiscie wina myszy) ?

Pozdrawiam: Luckydar