Re: Pasty przewodzace cieplo

Autor: Mariusz (mariusz_at_cz.onet.pl)
Data: Thu 10 Jan 2002 - 12:00:14 MET

Witam !
Użytkownik "bejbi" <bejbi_at_promail.pl> napisał w wiadomości
> Ja również używam białej, ale wedlug mnie jest ona trochę dziwna, bo na
> początku jak posmaruję to temperatura jest około 57, a przez około 2-3
> miesiącach zwiększa się stopniowo nawet do 60 przy tak samo obciążonym
> procesorze. Po zdjęciu radiatora wydawało mi się, że pasta jakby wyschła i
> popękała w niektórych miejscach co powodowało niechciane
rozszczelnienia.Tak
> więc chyba również są różne rodzaje białych past i to by było
najciekawsze,
> czy ktoś to wie jaka konkretnie miała, by być najlepsza. Przy paście
> silikonowej nie zauważyłem wysychania, ale za to miałem temperaturę odrazu
> 60. Teraz zastanawiam się nad srebrną, ale mam poważne obawy co do jej
> właściwości.

Hmmm, tak, faktycznie. Zapomniałem napisać, że oczywiście jest kilka
"białych" past. Niestety nie pamiętam oznaczenia mojej, ale nie traci
zdolności przewodzenia ciepła z czasem. Moge na jutro sprawdzić. Ale być
może zmieniła się też temperatura otoczenia, no i te 2 stopnie na radiatorze
masz więcej.
Ta co ja mam jest stosowana w elektronice do elementów mocy, gdzie temp.
jest w granicach 70-80 stopni na radiatorze. No i nie wysycha.
Pozdrawiam
Mariusz