Re: Pasty przewodzace cieplo

Autor: bejbi (bejbi_at_promail.pl)
Data: Wed 09 Jan 2002 - 14:34:51 MET

>Każda pasta jest dobra. Jest jeszcze biała (tej ja używam, izolacja do
3kV), i z >domieszką srebra. Ale z tą ostatnią ostrożnie. Srebro przewodzi
prąd i jak >zababrasz styki, mogą się
>dziać dziwne żeczy. Pomiar miernikiem na przewodzenie, tak jak to zrobił
>jeden z kolegów, nic nie daje.
>Czyli : pasta biała może ściekać z procka i będzie ok, natomiast srebrna
>tylko na płytkę krzemową, nie na styki.
>Pozdrawiam
>Mariusz

Ja również używam białej, ale wedlug mnie jest ona trochę dziwna, bo na
początku jak posmaruję to temperatura jest około 57, a przez około 2-3
miesiącach zwiększa się stopniowo nawet do 60 przy tak samo obciążonym
procesorze. Po zdjęciu radiatora wydawało mi się, że pasta jakby wyschła i
popękała w niektórych miejscach co powodowało niechciane rozszczelnienia.Tak
więc chyba również są różne rodzaje białych past i to by było najciekawsze,
czy ktoś to wie jaka konkretnie miała, by być najlepsza. Przy paście
silikonowej nie zauważyłem wysychania, ale za to miałem temperaturę odrazu
60. Teraz zastanawiam się nad srebrną, ale mam poważne obawy co do jej
właściwości.
Pozdr
bejbi