Odp: p³yta spali³a procesor :-(

Autor: cantrix (cantrix_at_polbox.pl)
Data: Thu 10 Jan 2002 - 07:38:57 MET

| Mysle ze ktos tu sciemnia (serwis)
| Powiedz mi kto Ci skladal ten komputer, czy wszystkie elementy kupilas w TYM
| wlasnie sklepie, czy u nich kupowalas tylko poszczegolne elementy. Poza tym
| napisz, czy to ich uzasadnienie jest ostateczne i czy tym samym odrzucili
| twoja reklamacje ?

Komputer by³ sk³adany w innej firmie, potem sama zrobi³am upgrade biosu i wstawi³am nowy procek. Ten serwis jest o wiele bli¿ej ni¿
firma, która sk³ada³a, dlatego tam zanios³am. Dzisiaj idê do nich i zobaczymy, co powiedz±. Sprawa jest taka, ¿e p³yta jest jeszcze
na gwarancji w firmie, która sk³ada³a, a procek w firmie, od której go kupi³am, wiêc przyczyna jest istotna i chcia³am ustaliæ, co
nawali³o. Trudno mi siê pogodziæ z diagnoz±, ¿e nawali³am ja. Komp. zawiozê potem do serwisu firmy od procesora. Poza tym muszê siê
zastanowiæ, co dalej, bo skoro p³yta spali³a, choæ nie powinna, to mo¿e trzeba te¿ wymieniæ p³ytê. A¿ w³os siê je¿y na g³owie. Eh...
:-(

Cantrix