Odp: płyta spaliła procesor :-(

Autor: cantrix (cantrix_at_polbox.pl)
Data: Thu 10 Jan 2002 - 08:09:27 MET

Użytkownik "kubusss" <kubussss_at_go2.pl> napisał w wiadomości news:a1ibhn$rvp$1_at_news.tpi.pl...
| Mysle ze ktos tu sciemnia (serwis)
| Powiedz mi kto Ci skladal ten komputer, czy wszystkie elementy kupilas w TYM
| wlasnie sklepie, czy u nich kupowalas tylko poszczegolne elementy. Poza tym
| napisz, czy to ich uzasadnienie jest ostateczne i czy tym samym odrzucili
| twoja reklamacje ?

Zapomniałam dodać, że w momencie awarii byłam przekonana, że gwarancja na komputer już się skończyła, dlatego zaniosłam
gdzie indziej niż składali. Dłuższy, na szczęście (?), czas gwarancji odkryłam przypadkiem, szukając gwarancji do
procka. Dlatego zadzwoniłam do serwisu, żeby nic nie robili, tylko postawili diagnozę.

Cantrix