Re: Napiecie/krecenie

Autor: Egggead (WYTNIJ.egghead_at_wp.pl)
Data: Thu 10 Jan 2002 - 00:54:50 MET

"Marcin Pikalski" <tkdpiki_at_go2.pl> wystukał
(news:a1ikpc$o8m$2_at_news.tpi.pl):

> Wiem ze w przypadku Duronow, zamazuje, sie olowkiem, ale jak z
> Athlonami (a na gwarancji to mi az tak nie zalezy)
> Na plytce jest JCLK1 CPU clock selection i tam mozna ustawic bawiac
> sie zworkami CPU clock od 100mhz do 133 i tylko przy 100 i 133
> wlasnie PCI ma ustawienie 33mhz, przy pozostalych wyzsze, czy to
> jest to?
To nie to. Mnoznik to "CPU multiplier" - moze byc regulacja w BIOSie,
na plycie DIPami czy zworkami lub wcale. Jesli znajdziesz, to
odblokowanie mnoznika dokladnie tak jak w Duronie: zamalowujesz L1
parami. Najpierw zobacz, czy nie sa fabrycznie zwarte (ale raczej w 900
byly otwarte).
Pozdrawiam
Egghead