Re: Napiecie/krecenie

Autor: Marcin Pikalski (tkdpiki_at_go2.pl)
Data: Thu 10 Jan 2002 - 00:43:15 MET

> A to akurat FSB, a nie mnożnik :)))

No to juz wiem:)

> Bo szyną się raczej Athlonów nie kręci. Musiałbyś odblokować ręcznie
> mnożnik w procesorze (utrata gwarancji) i mieć płytę z możliwością
> zmiany mnożnika (nie wiem, czy ten Biostar ma taką możliwość).

Wiem ze w przypadku Duronow, zamazuje, sie olowkiem, ale jak z Athlonami (a
na gwarancji to mi az tak nie zalezy)
Na plytce jest JCLK1 CPU clock selection i tam mozna ustawic bawiac sie
zworkami CPU clock od 100mhz do 133 i tylko przy 100 i 133 wlasnie PCI ma
ustawienie 33mhz, przy pozostalych wyzsze, czy to jest to?

> Swoją drogą po co? Przecież to cholernie szybki procesor...

Procesor nigdy nie jest za szybki:) chce sie dowiedziec czy i ile da sie z
iego wycisnac

--
pzdr
Marcin