Re: BIOS w K7VZA

Autor: wiciu (wiciu_at_skrzynka.pl)
Data: Thu 10 Jan 2002 - 00:40:22 MET

Użytkownik "Arek Wolowicz" <wolek_at_pf.pl> napisał w wiadomości
news:a1ii46$9n8| > Na stronach | > >>VZA v3.0. Postanowilem
dokonac upgradu mojego biosu z wersji 3.3b
| A zrobiłeś kopie starego ? Przydaje się w takich sytuacjach.

tak owszem mam go..

| No to zrób dyskietkę startową,

w tym problem ze system nie chce startowac z dyskietki.. jedyne
na co reaguje to ctrl+alt+del.. resetujac komputer :(((

| Jakiś miesiąc temu ładowałem ten bios (mam tę samą płytę).
| Wszystko poszło bez problemu. Prawdopodobnie miałeś błędnie
| ściągnięty plik,

 moze ?

|ewentualnie coś źle wykonałeś przy samym wgraniu.

trudno powiedziec. Bios ten zanioslem w koncu na dyskietce do
firmy gdzie mieli programator Cmos. Wladowali mi go tam.
Aczkolwiek byly problemy z wgraniem !!! Facetowi udalo sie go
zaldowac dopiero za 3 razem. Efekty jak w moim poscie powyzej

| Pozdrawiam i życze powodzenia,
| Wołek.

dzieki za odpowiedz.. jutro pojde tam i wgram za osrednictwem
programatora ten stary bios ktory zarchiwizowalem na dyskietce

--
wiciu