Re: Naped DVD Pioneer 16x - dziwne zachowanie...

Autor: Egggead (WYTNIJ.egghead_at_wp.pl)
Data: Wed 09 Jan 2002 - 23:31:57 MET

"Gozdek" <gozdek_at_wsisiz.edu.pl> wystukał
(news:a1ifpj$csa$1_at_news.tpi.pl):

> Od wrzesnia tego roku mam DVD Pioneera 16x.
Dopiero mamy styczen...

> Od jakiegos czasu zaczal on strasznie wolno (lub wcale)
> odczytywac wiekszosc (ok 90%) plyt cdr.
> Wczesniej robil to w ok 3-4 min, a teraz ponad 20 minut!
> Zaznaczam ze te same plyty wsadzone do nagrywarki lub
> innego napedu DC/DVD chodza baz problemu.
Jezeli masz duze zapylenie w pokoju - moze kurz osiadl na laserze, ale
najpewniej DVD po prostu ordynarnie siada. Skoro jest na gwarancji
trzeba reklamowac, niestety jest to przypadek sporny - serwis moze Ci
udowodnic, ze naped czyta, Tobie bedzie trudniej udowodnic, ze czyta
niedoskonale. Mozesz go pomeczyc, aby mu zrobic gorzej - jak ktos
radzil - np. ripowanie w petli.
Z moich obserwacji wynika, ze DVD-ROM padaja 2x czesciej niz CD-ROMy.
Pozdrawiam
Egghead