Naped DVD Pioneer 16x - dziwne zachowanie...

Autor: Gozdek (gozdek_at_wsisiz.edu.pl)
Data: Wed 09 Jan 2002 - 23:23:59 MET

Czesc

Od wrzesnia tego roku mam DVD Pioneera 16x.
Od jakiegos czasu zaczal on strasznie wolno (lub wcale)
odczytywac wiekszosc (ok 90%) plyt cdr.
Wczesniej robil to w ok 3-4 min, a teraz ponad 20 minut!

Zaznaczam ze te same plyty wsadzone do nagrywarki lub
innego napedu DC/DVD chodza baz problemu.

W czym tkwi problem? Naped jest na gwarancji - czy takie jego
zachowanie wystarczy aby dali mi nowy/naprawiony naped?
Jest to istotna dla mnie wada gdyz nie moge przegrywac plyt on-the-fly.

pozdrawiam
Gozdek