PILNE! TERRATEC! DYSTRYBUTOR!!!

Autor: tobot (tobot_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 09 Jan 2002 - 22:20:21 MET

Proszę o wskazanie dystrybutorów w Polsce kart dźwiękowych w/w producenta.
Adresy internet. mile widziane :-), a może odezwie się ktoś, kto korzysta z
takiej karty: chodzi o karty nie profesjonalne; mam na myśli głównie Sound
System SixPack 5.1+ lub DMX 6fire 24/96 -jak to pracuje? Jakieś konflikty?
A może wiecie kto sprowadza do nas karty YAMAHY. Nie mogę znaleźć nic na
temat kart dźwiękowych YAMAHA: rozważam ewentualnie w zastępstwie... :-)