płyta spaliła procesor :-(

Autor: cantrix (cantrix_at_polbox.pl)
Data: Wed 09 Jan 2002 - 20:55:32 MET

Witam grupowiczów,
dzisiaj dostałam z serwisu diagnozę jak w temacie, ale nie mogę zrozumieć, jakim sposobem to mogło się stać, może ktoś mi odpowie?
1. płyta Abit BE6-II rev. 1.2 (slot 1)
2. PIII 1 GHz /133 MHz na przejściówce
2. bios ZX (upgradowany z SV), wg danych ze strony Abita: support Intel Coppermine T CPU; a poprzednia wersja biosu (UJ): adds
support for P3 CPUs up to 1 GHz (133 MHz FSB)
3. Win98SE, ale to chyba nieistotne.

No więc powinno się zgadzać, zresztą procesor wstawiłam 4 miesiące temu i wszystko chodziło dobrze. Kilka dni temu, z pośpiechu
wyłączyłam komp. na siłę, gdy właśnie startował, i po tym w komp. była czynna już tylko dioda i wiatraczki. Zrozumiałabym, że
zrobiłam jakieś zwarcie, ale że płyta spaliła procesor?! W serwisie mówią, że ona obsługuje tylko do 933 MHz (tak było przed
upgradem biosu) i że spali także następny taki procesor, ale sami spójrzcie wyżej -- czy producent podaje nieprawdę, czy ja czegoś
nie rozumiem? Pomóżcie, bo jestem bardzo zgryziona. Nie rozumiem, gdzie zrobiłam błąd, a może nie zrobiłam? Procesor jest na
gwarancji, więc ustalenie przyczyny jest istotne.

zmartwiona Cantrix