Re: SBLive!+WinXP+Via+IRQ->zmiana przerwan

Autor: Andre NH (andre_at_kr.onet.pl)
Data: Wed 09 Jan 2002 - 19:34:24 MET

> Jednak zaintrygowalo mnie , ze domyslnie "menadzer urzadzen" ustawia mi
IRQ
> SBLive na 09. Byloby OK , gdyby nie to ,ze na tym przerwaniu "siedza" juz
:
> -Microsoft ACPI-Compilant System
> -ELsa Gladiac Geforce
> -Ultra IDE Controller Promise Tech.
> -Via USB Controller
> - + oczywiscie Creative SB LIve!

    Ten problem ma moj kumpel, ktory jeszcze rowniez nie znalazl
rozwiazania. Powiem jeszcze, ze gdy zmienia karte muzyczna na inne PCI, to
nastepuje zmiana przerwania tej karty (SB Live!) ale za nia podazaja inne
urzadzenia, np. karta graficzna. Reasumujac, urzadzenia w win XP lubia
bardza karte muzyczna :))) skoro chca z nia siedziec na jednym przerwaniu.

--
Pozdrowienia...
Andre_NH  (Andrzej Turek)