SBLive!+WinXP+Via+IRQ->zmiana przerwan

Autor: Adam Stan (mezzo_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 08 Jan 2002 - 21:39:10 MET

Witam!
Wiem , ze temat "trzaskow" na SBLive!5.1 byl poruszany , ale chodzi mi o cos
innego.
Otoz , wyglada na to , ze zadna z propozycji (LiveWare , Via latncy , nowe
sterowniki , zmiana slotow PCI itp.) nie rozwiazaly problemu sporadycznego
(ale jednak) "skrzeczenia" karty muzycznej.
Jednak zaintrygowalo mnie , ze domyslnie "menadzer urzadzen" ustawia mi IRQ
SBLive na 09. Byloby OK , gdyby nie to ,ze na tym przerwaniu "siedza" juz :
-Microsoft ACPI-Compilant System
-ELsa Gladiac Geforce
-Ultra IDE Controller Promise Tech.
-Via USB Controller
- + oczywiscie Creative SB LIve!
gdy tymczasem standardowe przerwanie IRQ 05 wydaje sie byc calkowicie wolne
(a wiem , ze u innych osob wlasnie na tym IRQ chodzi SBLive ). Probowalem
wymusic w Biosie (plyta Asus A7V na Via kt133) aby np. na PCI 03 bylo IRQ 05
, ale WinXp i tak przypisywal karcie 09. Co najdziwniejsze to wspoldzielenie
jednego przerwania wyglada na bezkonfliktowe.

Stad moje pytanie jak zmusic WindowsXP , zeby "przelaczyl" SoundBlastera na
IRQ05 ?
P.S. jesli to nie zadziala , to pozostanie mi sprawdzic jeszcze na innych
glosnikach (2szt.).