BIOS w K7VZA

Autor: wiciu (wiciu_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 09 Jan 2002 - 19:41:19 MET

witam
Na stronach www.ecs.com.tw pojawil sie najnowszy bios do plyty K7
VZA v3.0. Postanowilem dokonac upgradu mojego biosu z wersji 3.3b
do wersji 3.4. Bios sciagnalem i zgodnie z zaleceniami
przeprowadzilem proces aktualizacji. Bios sie wgral bez bledow.
(chyba) Po czym zresetowalem komputer.
Odpowiedzia byly miarowe powtarzajace sie piski ze spikera.
Ciemny ekran i brak reakcji na klawiature.
Zgroza.......
Z innego komputera luknalem na strone http:\\bios.help.pl ktora
doskonale traktuje o przypadkach fatalnej aktualizacji biosu.
NIestety z zadnego z w/w sposobow odrartowania wlasnym sumptem
biosu nie dalo sie wykorzystac. Nie zglaszala sie stacja
dyskietek. Znalazlem rewelacyjnie tani punkt gdzie programuje sie
Epromy. Wgrano mi w kostke bios w wersji 3.4. Zadowolony wlozylem
go na plyte.
Tym razem byl 2 piski.. wyszukanie stacji dyskietek i.... cisza.
Ciemny monitor.
Komputer reaguje jednak na klawiature. Daje sie go zresetowac.
Pytanie: Co moze byc przyczyna takiego zachowania. Czy bios ze
strony producenta moze miec jakis blad ?

--
wiciu