Re: Nowy dysk - a jest głośny - dlaczego ?

Autor: Tynio (tynio_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 09 Jan 2002 - 13:50:37 MET

> Rewolucyjna technologia SoftSonicT Fluid Dynamic Bearing (FDB)
zastosowana
( ciach! )
> Napęd przełamuje kolejną barierę transferu wewnętrznego - 69.3 MB/s (554
> Mbps) - jest na tyle szybki, żeby przekopiować godzinę muzyki w formacie
MP3
> w ciągu 1 sekundy !! Barracuda ATA IV jest na tyle szybka, by wyświetlać
> dane strumieniowe 8 filmów jednocześnie (jakości DVD) nawet bez utraty
> jednej klatki filmu !
> Barracudy IV wytwarzają hałas o natężeniu poniżej 2,4 bela, podczas gdy
> człowiek jest w stanie usłyszeć dźwięki o sile powyżej 2,5 bela.
> ---koniec cytatu----

Wielkie dzięki
Ale z tego co tam piszą to jest tam 24 db - Barracuda
a w moim jest 34 db - Maxtor

To powinienem coś tam słyszeć ale on z pewnością ma więcej niż te 34 db
(maxtor oczywiście)
A co do szybkości to jest no troszkę szybszy od Barracudy IV 40 GB :-)

W HDtach - pokazało czas dostępu 8.8 ms
MAX - 44433 kps
MIN - 34890 kps
ŚR. - 40451 kps
CPU - 15,9 %
są to wyniki z początku dysku

nie maiłem Barracudy IV więc nie wiem ile ona ma :-(

Tynio