Re: Nowy dysk - a jest głośny - dlaczego ?

Autor: Cubol (cubol_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 09 Jan 2002 - 10:11:00 MET

Użytkownik "Tynio" <tynio_at_poczta.wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam wszystkich
>
> Kupiłem wczoraj dysk MAXTOR D740X - 6L040J2(7200obr/min) - 40 GB
> i naprawdę jest bardzo szybki ale i jest do tego głośny - czy może być
> uszkodzony ?

Mam ten sam dysk, tylko 20 GB. Jest cichy, chociaż jakby się uprzeć to też
mógłbym powiedzieć, że pracuje "z metalicznym" podzwiękiem. Trudno
powiedzieć, czy z Twoim jest coś nie tak, ale może jest to charakterystyczne
dla tego typu. Jeśli dało się załozyc partycje i wszystko chodzi, to w
serwisie pewnie potraktują Twoje może słuszne obawy, jako wymysł nawiedzongo
klienta (ale spróbować warto, może wymienią kto wie).

Pozodr

Cubol