Jaki dysk Barracuda IV czy U6

Autor: Krzysztof Szczecina (szczecik_at_slupsk.tpsa.pl)
Data: Wed 09 Jan 2002 - 11:34:11 MET

Chce kupic dysk twardy 40 Gb. Zdescydowalem sie na Seagate poniewaz i cena
jest optymalna i parametry niezle. Mam tylko problem ktory wybrac. Mam dosc
stary komputer ( AMD 333 MHz, plyta Gigabyta GA-5AA, ktora obsluguje tylko
ATA66). Czy warto zaplacic o ok 80 zl wiecej za Barracude. Czy w przypadku
mojego sprzetu zauwaze roznice pomiedzy 7200 a 5400 obrotow.
Pozdrawiam
Krzys