Re: Dzielenie przerwan

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl.__!__)
Data: Wed 09 Jan 2002 - 10:35:56 MET

Radoslaw Sokol wrote:

> Sieciówki na chipach Realteka na przykład dzielą przerwania ślicznie,

Taaa ... Ino mój Surecom jak dzielił IRQ11 z SB128 i TNT2Pro to oprócz
tego, że się nie kciał łączyć to wieszał sprzęt. Czasem na twardo. Tako
Linuxa jako i windę. Zdaje się że się akurat z SB pogryzł, ale dokładnie
nie badałem tego.

> Kontroler HDD wbudowany na płytę z niczym nie podzieli.

A mi na płycie na Aladinie IV+ kiedyś podstępnie podzielił z ET6000. Ale
długo nie wytrzymałem z tą konfiguracją, nie pamiętam już jakie
osobliwości przy tym się działy :-)

--
Pozdrówka,
        Artur Gawryszczak