Re: Kyro2 - Fakty i mity :-)

Autor: Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl
Data: Wed 09 Jan 2002 - 07:41:19 MET

Do takiego proceesora Kyro2 odpada , takze Geforce2MX 400.
Naj[ier zmień proceosr na min 600Mhz i wtedy mozna kupić już Kyro2.

Co do jakości obrazu to sam mam monitor 19" iiYama Vision Master Pro na
Mitsubishi Diamondtronie i jakośc jest baaardzo dobra.
Jakośc 2D jak i 3d jest lepsza od kart opartych na Geforce2MX/1DDR/2Ti jakie
widziałęm (Leadtek - Gef2MX , Creative - Gef1DDR i Prolink Geforce2Ti)

Według mnie zakup kart na ukąłdzie Gefrorce2MX 400 i 200 jest bezsensu.

Karty oferują gorszej jakościrendering 3d , w większości gorsze 2d i dodatkowo
o wiele gorszą wydajność ...

Więc po co pchac się w takie coś ??

Pozdrawiam
/// Kaszpir ///