Re: Napiecie/krecenie

Autor: Marcin Pikalski (tkdpiki_at_go2.pl)
Data: Wed 09 Jan 2002 - 01:35:35 MET

> Jak uzyskałeś 966 MHz za pomocą mnożnika?

Juz pisalem ze sie na tym nie znam? Poprostu musialem cos napisac, a ze
akurat to mi utkwilo w pamieci...
Jest tak: wchodze w bios->Frequency/Clock Control ->CPU Host/PCI/ Spread
Spec.
i tam mam opcje:
100/33 Mhz/-0,5%
100/33 Mhz/+-0,25%
100/33 Mhz/+-0,5%
102/34 Mhz/off
104/35 Mhz/off
106/35 Mhz/off
107/36 Mhz/off
108/36 Mhz/off
109/36 Mhz/off
110/37 Mhz/off
111/37 Mhz/off
112/37 Mhz/off
Udalo mi sie dojsc do 106 lub 107 nie pamietam(to bylo cos w okolicachchyba
966/973 or smth), ale wtedy dosc szybko sie wieszal, czasem nawet w czasie
ladowania systemu, przy wyzszych komputer sie nie uruchamial, trzeba bylo
zmieniac zworke do resetu biosu.
Nie czepiajcie sie prosze mojej nieznajomosci tematu, tylko poradzcie co mam
zrobic zeby bylo szybciej i dzilalo

--
pzdr
Marcin