Jak odnaleźć producenta? bylo: Jak wejsc w BIOS

Autor: dzieciol (pstry_at_coto.com)
Data: Wed 09 Jan 2002 - 01:19:42 MET

luckydar_at_poczta.onet.pl wrote:

> Użytkownik "Plain" <plain_at_kki.net.pl> napisał w wiadomości
>
> Dostalem, dzieki. Producenta plyty mi nie podal, ale wiem juz, ze mam
> chipset 440 BX.

Tu jest sposob na ujawnienie producenta.
Praktycznie wszystkie podzespoly komputerowe i w ogole cala elektronika
jezeli chca zaistniec na rynku amerykanskim musza miec FCC ID-nazwijmy to
swego rodzahu amerykanska homologacja. FCC ID /numer/ jest /zwykle/
wytrawiony na plycie glownej danego urzadzenia /plyty glownej kompa,
modemu, karty dzwiekowek, karty ..../

podaje dwa urle: /niestety w jezyku prawdziwej nauki/ -;)

http://www.fcc.gov/oet/fccid/help.html

wszystko o FCC ID

i strona na ktorej mozna dokonac identyfikacji.

http://www.fcc.gov/oet/fccid/

Powodzenia!