Re: Jak wejsc w BIOS w Me ????????

Autor: luckydar_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 08 Jan 2002 - 20:19:22 MET

Użytkownik "Plain" <plain_at_kki.net.pl> napisał w wiadomości
> CZe
> Zaraz posle ci na priv CtBios.exe to takie cos do identyfikacji plyty,
> powinno ci pomoc znalezc plyte tj. jej produkcenta.

Dostalem, dzieki. Producenta plyty mi nie podal, ale wiem juz, ze mam
chipset 440 BX.

>No chyba ze to rzeczywiscie
> jest plyta ze zworka to ci pomo.

????? Zaraz to rozkrece i sprobuje sie jeszcze rozejrzec.

> A numer z odpalaniem bez klawiatury tez nie dziala ?

Nie, "Press F1 to resume"

> I pytanie czy to jest firmowy PC czy tzw. skladak ? jak firmowy to gorzej,
> ale nie tragicznie.

Chyba raczej skladak, bo z tego co wiem sprzet jest kombinowany.

>A pozatym na stronie www.bios.cos tam ktory ci poslalem
> masz naprawde sporo podanych kombinacji co do wejscia

No troche jest, tylko ja cos nie moge... W kazdym razie thx.

Pozdr.: Luckydar